Selam kızlar, 17. haftamı bitirdim bebişim erkek. Bir alışveriş heyecanı sardı beni. Etrafımdaki herkes daha erken diyor ama ben yavaş yavaş başlamak istedim çünkü her şey ateş pahası ve sürekli artıyor. Bir anda alacak maddi durumum da olmadığından aylara bölerek indirim gördükçe almaya karar verdim.
Bebeğim hayırlısıyla şubat başında gelecek. Şimdilik sadece kıyafet aldım, yaşadığım yer ege ama şubat - mart soğuk oluyor. Kurutma makinem yok ve evim klimalı.
Aldıklarım;
- [ ] 0-1 ay ayaklı tulum (zıbınlı set) - 3 adet
- [ ] 1-2 ay kısa kollu beyaz zıbın - 5 adet
- [ ] 1-2 ay ayaksız tulum - 1 adet
- [ ] 1-2 ay alt-üst ayaksız takım - 3 adet
- [ ] 1-2 ay alt-üst polar takım - 1 adet
- [ ] 1-2 ay polar ve astronot tulum - 1’er adet
- [ ] 1-2 ay triko hırka - 1 adet
- [ ] 1-3 ay ayaklı alt-üst pijama - 2 adet
- [ ] 2-4 ay kısa kollu beyaz zıbın - 5 adet
- [ ] 2-4 ay alt-üst ayaksız takım - 5 adet
- [ ] 2-4 ay ayaksız tulum - 1 adet
- [ ] 3-6 ay 1.6 tog uyku tulumu - 1 adet
- [ ] 5 çift çorap
0-1 ve 1-2 ay olanlar 56 cm. 2-4 olanlar 62 cm. 50 cm hiç almadım.
Daha almak istediğim ilkbahar için 1-2 tane mevsimlik alt-üst sweat tarzı takım ve 5’li battaniyeli hastane çıkışı var. Sizce yeterli mi? Daha ekleme yapmalı mıyım? Böyle grup grup yazınca gözüme çok geldiler.
Hazır kundak almak istiyorum alınmalı mı? Battaniye tehlikeli demiş herkes.
Ek olarak 2 tane avent cam biberon ve emzik aldım. Başka da bir şey yok🫠 Siz alışveriş yaptınız mı?