Merhaba hanımlar yaklaşık 1.5 yıl önce kürtaj oldum ve o hamileliğimde de çok silik çizgiyle öğrenmiştim ne yazıkki bebeğime kavuşamadım
Tiroid ve pcos rahatsızlığım var Allah’ta biliyor ya ilaçlarımı da düzenli kullanmıyorum ve regli düzensizliğim hep vardır ama bu sefer 4 aydır olmadım yaklaşık 1 aydırda korunmuyoruz içime şu sıralar bir şüphe düştü diğer hamileliğimde de göğüs uçlarım aşırı hassastı yine aynı koku hassasiyetim var ve kasıklarımda ağrılar oluyor test yaptım ilk 5 10 dakika gözükmüyor ama böyle 1 saat geçiyor ikinci çizgi çıkıyor ve 3 4 tane yaptım gitgide belirgin hamilemiyimdir sizce başına gelen var mı