endlesslove1 benim 2 tane kalp durması yaşadım 2. Olanda bebekte bende araştırma yapıldı bebek temiz sağlam geldi benim 3 genimde pırtılaşma çıktı 3. Gebeliğim planlı oldu hamile kalmadan aspirine başladım hamile kaldıgımda sulandırıcı kullanıyordum + iğne de yazdı okspar 4 bnlik 32 haftaya kadar ikisini kullandık 32 de aspirini kesti tek iğneye düştüm 4 doktora sordum aspirini kesti doktorum iğne tek yetersiz gelirse diye 4 de yetersiz gelmez 32 den sonra doğum zamanın yaklaştığı için suyun acil gelse nasıl doğuma alacaz seni dediler senin hayatı riskin olur o zaman dediler kan kaybından sen gidersin dediler öyle olunca sustum oturdum . Herşey Rabbime kaldı sağlıkla hayırla sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah 🙏 kötü düşünmüyorum herşey güzel olacak Allah’ın izniyle .