Ozlemsvr 36+2 olucaz bu gece bir hafta önden gidiyor bebiş erken doğumdan yatmıştım şimdi riski atlattık ama 2 cm açılmam var duruyor ne zaman doğar dedim canı ne zaman isterse dedi doktor 😀 zaman vermedi bana :( size nasıl zaman verdi acaba 37 olduğunuz için mi ben de isterdim zaman versin banaaa:) hayırlısı ile kucağınıza alın