Asteriaa Kizlarr selamm☀️😊 Ben uzun süredir kışın dünyaya gelecek kızım için isimli takım aramaktaydim ancak fiyatlar kalitesine göre çok uçuk geliyordu bundan dolayı hazır almak yerine trd.yoldan kıyafet takımı buldum işlemesinide kendim yaptım daha önce etamin bilgim olduğu icin seccade havlu islemislgim vardı benim modeli ve kumaşı çok içime sindi güpür detayına bayılan biri olarak gerçekten çok sevimli buldum sizce nasıl olmuş ,? İsteyen olursa nerden aldığımı yazabilirim ~~~~ 🥰 farklı acilardan resimleri ekledim 🌸🫶🏻[https://mutluresim.com/images/2025/09/04/X6VMQ2.jpg] [https://mutluresim.com/images/2025/09/04/X6VNYg.jpg] [https://mutluresim.com/images/2025/09/04/X6VmWE.jpg]
aybalasmom Asteriaa ay çok şeker olmuş😍😍 ellerinize sağlık. Zaten anı kalsın diye isimli yaptırıyoruz yani ben öyle düşündüğüm için yaptırmak istiyordum. Hem sizin emeğiniz hem anı çok daha anlamlı olacak bebeğiniz için😍
ikinci-bahar25 Asteriaa olur ben de etaminden anlıyorum işlerim çok da güzel olur ayyy nerden aldınız??🥰
ppmerlina Asteriaa aşkım foto eklerken [ ] işaretlerini silersen böyle link olarak değil de direkt fotoğraf olarak yüklenir bilgin olsun İşlemen çoookkk güzel olmuş yaaa emin ol o takımı güzel yapan şey senin işlemen olmuş El becerilerine hayranım 🧿🥰🥰
Asteriaa aybalasmom çok teşekkür ederimmm 🥰 internette baskılı olanlar çok pahalı fiyatlara var , ben yarı fiyatına aldım 🫣
aybalasmom Asteriaa evet fiyat olarak fazla. Bana ablam yaptırdı hediye olarak🤭. Ama ben de etaminden kızımın adını yazdım. Kapı süsü olarak kullanmak istiyorum. Birkaç harfi kaldı tamamlamış olsam fotoğraf eklerdim🤭
Asteriaa ikinci-bahar25 evet.orta kalınlıkta etamin iğnesi ile işledim.ben biraz etamin kumaşından farklı ama iyi ayarlayıp isleyebilirsiniz geri çıkmamaya çalışın kumaşta delik oluşturabilir ♥️