Bir oğlum var. Hamileyim bugün cinsiyeti öğrendim bu bebiş de erkekmiş 👶 Biraz üzüldüm biliyorum yanlış bir düşünce ama bir kızım olmasını çok istiyordum. Başka çocuk düşünmediğimiz için de üzülüyorum. Ne hissedeceğimi bilmiyorum çok şükür sağlıklıymış fetal dna yaptırmıştım ama kız olmasını çok istiyordum. Sadece içimi dökmek istedim yargılamayın lütfen.