defnemeva Kızlar ikinci bebeğime hamileyim bugün test yptım ve pozitif çıktı ilk bebeği 19 aylık sezeryan oldum aranızda ikinci normla doğum yapan var mı?
visnelicheescake defnemeva araları kisa oluyor normalde 2 senede yaptırıyorlar ama onun içinde iyi doktor bulmanız lazım çünkü araları çok kısa bende ssvd düşünüyorum aralarında hemen hemen 35 ay olacak doktorun araları iyi deneyebiliriz dedi🥰
ozlemiracc Benimde ilk sezeryandı devlet hastanesinde 2 günün ardından acilden alındığım acıklıklıkla kaldım ve mecbur aldılar. Şuan özele gidiyorum doktorum ben yaptırmadığım için normal doğum yaptıramam dedi ve benim 8 yıl oldu.