turkuaz61 Ozgedgn1 bnde 8. Haftadan beri böyleym gastrt de var . 11 deyim şuan Allah yardımcımz olsun hepşmizin
elinaz1 Ozgedgn1 bende öyleydim zamanla geçiyor . Gaz yapmayacak şeyler yemeye özen gösterin . Geçmiş olsun
bongomi Ozgedgn1 doktora bu durumu belirttiniz mi en iyisini onlar bilir herkesin şimdi yaşadığı hamilelik farklı yanlış da yönlendirmiş olmayalım inşallah en kısa zamanda tüm ağrılarınız hafifler 🙏🏻💗
Ozgedgn1 bongomi evet bu dönemde çok normal dedi glutensiz beslen vs dedi önceden gaz ilaçları veriliyormuş ama artık piyasadan kalkmış . 2 gündür rahatım Allaha şükür umarım böyle devam eder 🙏