ersancar Kızlar 18. haftadayım daha hissetmedim hareket. Normal değil mi? Nasıl hissedicem acaba dokunuyorum ama damar atmasını falan hissediyorum.
Nurkl ersancar of gercekten şu nabız sesinden ben de asla odaklanamiyorum 19+1 oldum bilmiyorum stres yapıyorum çok fazla .
Nuriay ersancar bende 18 hafta oluyor yarın ara ara karnım eğilince filan bi sıkışma oluyor o zaman tip tip kalp atışı gibi oluyor ama gün içinde hiss etmiyorum 20 haftadan sonra daha hissedilir olur
alya25 @ersancar evet normal ben 24. Haftada hissetmeye başlamıştım özellikle ilk gebelikse biraz gec hissediliyormuş