Berilk Arkadaşlar burada doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı veya gebelik takibinizi yapan önerdiğiniz ve önermediğiniz doktorlar var mı?
Busrakird Merhaba ben Acıbadem international da İsmail beyde yaptım çok memnun kaldım aşırı ilgilendirler herşey tam kapsamlıydı şiddetle önerebilirim