Berberoglu Yoğun kahverengi bi akıntı geldi bu nişan mı ? Eğer nişan sa nezaman doğum başlar tahminen Bilgisi olan duyan bi bilgilendirebilirmi beni ❤️ Doktora söylemelimiyim bekleyimmi
Mervee09 Berberoglu Hic belli olmuyo canm benm nisan geldikten 1 hafta sonra dogum olmustu oda doktorun alttan muayenesiyle biraz tetiklendi sancim basladi aksamina
aslhnkrts9 Berberoglu doktorunuza haber verin elbette nişan olabilir benimde kahverengi gelmeye başlamıştı ben 3 gün sonra doğurmuştum
Strongirl_ Berberoglu ben o yogun kahverengi akintinin ertesi gunu dogurmustum canim. Doktora gorun bence sen.
Lalakaplangl Berberoglu gebe okulunda nişan geldikten ortalama 2 gün sonra doğum başlıyor dediler bize
Leyla210 Mervee09 benimde doktorun alttan muayenesi ile nişanım geldi adet sancıları cektim insallah 1 haftaya kadar doğururum. Kac haftalıktın
Berberoglu Strongirl_ doktor nst istedi gittim nst de az tuttu beni ordaki hemşiremi artık kim bilmiyorum. 2 defa sancı çıktı önemli değil daha doğurmazsın flan dedi nişan gelmesi önemli değil flan dedi. Sonra doktor eve gidebilir yazmış bende şimdi yazdım hocam yorumunuz nedir diye cevap bekliyorum
Mervee09 Leyla210 39+5 de dogum yaptm alttan muayenede doktorlar genelde bilerek biraz karistriyo dogum baslasin diye benm doktorum bilerek yapmisti hatta biraz canim acimisti aksamina sancim baslamisti
nursahcivan Benimde kahverengi akıntım oldu hatta 1 gün boyunca sürdü sancım vardı açılmam 3 cmdi 1 gece hastanede yattım 1 hafta oldu hala bekliyorum bana da nişan çok önemli değil kan yada suyun gelirse haber ver dediler