Hanımlar 21 haftalık gebeyim. Gebeliğimin başından beri tansiyonum var ama son 1 aydır yükselmiyor. Klasik rutin kontrolde idrarda protein +3 çıktı 2 gün yatış verdiler idrar toplamamı istediler böyle bi durum yaşayan var mı erken doğum yapan veya tedavi olup düzelen.? Ne gibi bi tedavi uygulanır acaba merak ediyorum da