Merhaba arkadaşlar salı günü çok şükür ki spinal anestezi ile bebeğime kavuştum , ama ben dünden beri çok kötüyüm migde bulantısı ve baş ağrısından kafamı kaldıramıyorum hiç birşey yiyip içemiyorum bu yüzden de sütümde yok bebeğe mama veriyorlar annemler bense resmen sadece yatıyorum çok kötüyüm bebekle ilgilenemedikce de vicdan azabı çekiyorum dünden beri kahve içiyorum bitter çikolata yiyorum ayran vs içtim atıyım vücudumdan anesteziyi diye ama banamısın demiyor resmen kafamın içinde basınç var ve bu berbat bir durum ,buna çözümü önerisi olan var mı benim gibi olanlar oldu mu nasıl atlattınız lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim 🥲🙏🏻