Ilsamgg Sabah 11 civarı yaptım çok sişikti çizgi 12. Günüm olduğu için şimdi tekrar yaptım böyle çıktı gece ilişki oldu bu gece de olmalı mı ? Yoksa yarın mı olmalı ?
ppmerlina Ilsamgg bugünü değerlendirin. Testte silik çizgi görünceye kadar yapın. Silik çizgi günü çatlama günüdür, o günü de değerlendirin. Daha da devam etmenize gerek yok
[silindi] Ilsamgg eveet pik. Benimde böyleydi ovülasyon testi. Pikten bir gün öncesini ve pik gününü değerlendirdim. Çatlamayı değerlendiremedim. Şuan 4 haftalık hamileyim🥹