Kızlar hayırlı günler 11+6 haftaşık haftalık hamileyim hastaneye gittim bugün kalp atışı yok dedilet yarın tekrar bakacaklar başına gelen var mı çok kötüyüm daha önce düşüğüm oldu kalp atışını duymayıp sonra duyan varmı ümidim hala var yarın duyacak gibi