Songulblt Kızlar merhaba ben tüp bebek gebesiyim 34+2 haftalık ultrasonda 9 gün önde bebegım 35+ 1 de kontrolüm var doktordan gun ıstesem verır mi yada tüp bebekte ne zaman alıyorlar acaba bılgısı olan var mı
1sen1ben1debebek Songulblt büyük ihtimalle derken?Sezaryen olacaksanız net ise gün alabilirsiniz zaten bu haftada.
S-nur1 Songulblt bilmiyorum kuzum bende sezeryan olacağım 32 gidicem ama sanırım bi sonraki gidişimde verir diye düşünüyorum 35 gibi
Songulblt S-nur1 tüp bebek olduğu için genelde sezeryan yapıyorlarmış ılk doğumum normal doktorla normal doğum için konuşucam ama normal yaptırır mı bilmiyorum
Songulblt 1sen1ben1debebek tüp bebek olduğu için ben normal olarak düşündüm tüp bebek yaptıran arkadaşlarımda tüp bebekte risk almıyorlar sezeryan dıyorlar doktorumla henüz görüşmedim normal yapar mı yapmaz mı bılmıyorum gönlüm normalden yana sezeryan fan çok korkuyorum net sezeryan derse paıkolojık destek alacağım
Songulblt 1sen1ben1debebek sezeryan zor gelıyo bana ya hele o omurgadan vurulan iğne aklıma geldıkce canım yanıyo