Kızlar 1 Eylül akşamı acilde 20:00 gibi kan verdim sonuç 21.48 ile öğrendim. Sabah tekrar yaptır dedi 12 buçuk saat arayla 2 Eylül sabahı 08:30 da tekrar yapıldı 30.1 çıktı 12 saatte 30.1 e yükselmiş. Bugün yani 4 Eylül de bu sabah yaptırdım az önce çıktı 100.2 değerim iyi mi sizce güzel ni artış olmuş?