Umutlu_anne_ British 1 yaşında bir erkek kedimiz var.Bikaç kez etrafa çiş yaptı.Koku bırakma böyle bişey mi.Bide kum önerisi lütfen koku hapsetme özelliği yüksek olsun.(Micat,proline,sandy,magıc sand,)bunları denedim.
Aygunirmm Umutlu_anne_ tam olarak öyle bir şey 😅 benim kedim dişi. Bu kediyi sahiplenmeden önce annesine bakmak zorunda kalmıştık 1 ay kadar. Bizim evdeyken kızgınlığa girdi. Sahibi bizim eve erkek kedi gönderdi. Sağ olsun evimin her yerine işemişti koku bırakmak için sonra malum son ve tatlı kızım dünyaya geldi 🤭
[silindi] Umutlu_anne_ 4 yıldır kedi besliyorum, ben vancat aktif karbonlu kum kullanıyorum. Günde en az 3 kere temizliyorum. Kum ne kadar temiz kalırsa o kadar kokunun önüne geçersiniz
Bebivekedi Umutlu_anne_ önceliklle kum koku tamamen hapsetmiyor hergğn düzenli temizlenmesi gerekiyor yoksa koku yapıyor kısır değil mi kediniz birde koku bırakma biraz daha püskürtme tarzında oluyor kum kabını kumu yerini beğenmemiş olabilir ya da sağlık sorunu olabilir biraz takip gerekiyor ☺️
efnanhiraa Umutlu_anne_ koku bırakıyordur kısırlaştırma yapman lazım canım alışkanlık haline gelirse baya dertlenirsin birde çok keskin kokar cisi kum olarak less trial alabilirsin koku yapmıyor çok güzel toparlanıyor aktif karbonlu ben onu kullanıyorum
Umutlu_anne_ Aygunirmm ahahahah işemediği yer kalmadı.Dişi kedide bulamadım etrafımda olanlar erkek.Mecbur kısırlaşacak o zaman.Gözümün içine baka baka karşıma geçip bir anda işiyor 🤣🤣🤣
Umutlu_anne_ Aygunirmm [silindi] efnanhiraa Aygunirmm efnanhiraa Blueeberryy anneci-23 mellly. Kızlar bide kumunada çiş yapınca artık üstünü kapatmıyor yapıyor ve direk çıkıyor Buda mı kızgınlık oluyor
Umutlu_anne_ [silindi] Teşekkür ederim haftada bir defada komple değiştirip kutusunu yıkıyorum.Ne kadar sürede değiştirmek lazım
Umutlu_anne_ Bebivekedi Günde en az iki kez temizliyorum.Püskürtmüyorda normal çiş yapar pozisyonda işiyor kumuna yapıyor gibi.Anlamadım bende
[silindi] Umutlu_anne_ ben bu rutinle 10 günde falan tamamen değiştiriyorum. 4 kedim var bu arada, kum temiz kaldığı sürece koku olmuyor. Bir de dişi kedi bulamadım demişsiniz, kedinizi kısırlaştırmazsanız çiftleşse de koku bırakmaya devam eder
Umutlu_anne_ [silindi] Tek çözüm o halde kısırlaştırma veterinerinden randevu alayım o halde.Teşekkür ederim
Bebivekedi Umutlu_anne_ o zaman bir veteriner ile görüşün bence aynı sorunu bende yaşadım kısırlaştırınca geçti arada kumu pis kalınca ceza gibi yapıyor 😂
efnanhiraa Umutlu_anne_ Buda benim kızım dişiler de koku bırakır erkek gelsin diye ben kısırlaştırma yaptım düzeldi bazen yapıyor misafir istemiyor evde yabancı yada bana gıcık aldinda yapıyor ceza nietine
Umutlu_anne_ efnanhiraa Yaaa çok tatlıııı.Tüyü kadar ömrü olsun.Bizimkide misafir gelince saklanıyor ve gidene kadar saklandığı yerden çıkmıyor.Bizimki kendi isterse kendini sevdiriyor yoksa yanına yanaştırmıyor pek hoşlanmıyor kucağa alınmaktan
Blueeberryy Umutlu_anne_ benim kedimde koku birakmaya baslamisti kisirlastirdim cok sukur birakmiyo artik ev les gibi kokuyodu😅 bide alislanlik halina getirmeden kisirlastir bence
efnanhiraa Umutlu_anne_ bu cinsler böyle canım benimkide öyle kaçar yatar bütün gün oynama önünden böcek geçiyor sadece izliyor 🤣🤣🤣 cinsi böyle yataca zaman yata çağırir zorla koluma sarılır uyur
Umutlu_anne_ efnanhiraa Bizimki sineğe vs hiç dayanamaz bir anda canlanır.Yorulana kadar kovalar durur.Onun haricinde oyun vs pek oynamaz.Sabah akşam full uyuyor.Uykudan yalnızca acıkınca kalkıyor
Umutlu_anne_ Blueeberryy Aaay daha yeni yapmaya başladı bende anlamadım şaşırdım püskürtülüyo diye biliyodum meğer böylede oluyormuş iyiki post açtım.İnanırmısın da az önce işediği yeri çamaşır suyuyla kırkladımm.Ama sanki hala kokuyor.
Umutlu_anne_ Blueeberryy Şimdi veterinerden fiyat aldım çip ve kısırlaştırma 5500 dedi siz ne kadara kısırlaştırmıştınız
irem10_ Umutlu_anne_ hangi şehirde bu fiyatı istediler acaba. Bizim de erkek kedimiz var ama daha 3 aylık