berzeh 67.5 cikti arkadaslar Koekuyoeum yukselmez diye. Birde adetime 3 gun var daha iyi mi Kesin hamilemiyim
Elif_8 Bende adetten 5 gün önce öğrendim kanla doktorum 2 günde bir aynı hastaneden betayı tekrarlamamı istedi artışını gözlemlemek adına. Sizde tekrar verip doktorunuza iletin sağlıkla gelsinler inşallah 🥹🤲🏻