eray06042017 Ikinci kez anne oldum 25 şubat pazartesi saat 14.30 da doğumum gerçekleşti oyle uzun uzadıya hikayemi anlatıp kimseyi kötü etkilemek istemem aslinda zor bir dogumum olmadi ama bana iyi gelen başkasina zor gelebilir o yüzden üstünden geçiyorum 🤗😘😍 ilk normal doğumundan bi tık daha zordu benim icin ama çok şükür meleğime kavuştum 37 hafta 4 günlük doğum yaptım suuyum geldi acilmam vardı yine sancı olmadığı için 2. Kez suni sancı aldım şükür bu günümüze Allahim her isteyene hayirli evlat versin darısı diger hamislere saglikli kolay doğum nasip etsin mevlammmm burdan nasıl ayar değiştiriliyor yazarsanız sevinirim kizlar hamile gözüküyorm hala 🙄😂
eray06042017 Aycanay suyum geldi 2. 5 cm de açıklık varmis sekilde dogumum gerceklesti sagolun tesekkur edrim