Eşim dün bu modeli almış bana sormadan. Ama ben çıkarılıp takılan modelden almak istiyordum hevesi kırılmasın diye de aa bunu mu aldın demedim, sevindim. Böyle üst üste ve çift yönlü olmaması hiç hoşuma gitmedi 🤦🏻♀️ İlk bebeğimin arabası çift yönlüydü sadece puseti yoktu, simdiki de pusetli olsun evden arabaya gecerken kucağa alınca uyanması zorluyordu. Bunda biraz daha rahat ediyim dedim ama kocam anlamadığı işe kendi başına gitmiş. Böyle kullanıp memnun olan var mı?