Merhaba kızlar benim gebeliğim geç döllenme uygulamaya göre şuanda 6+4 bi hafta önce gittim kese görümdü çok minik bugün tekrar gittim vajina ağrısından dolayı doktor kalp atışı yok bi hafta sonra gel duymazsak o zaman sıkıntı dedi kese de bebek var mı dolu mu dedim dedi dolu gibi görünüyor ben sormasam söylemeyecek yani kafam da bi sürü soruyla çıktım ağlayarak 🥺 bu hafta da duyulmaması normal mi ? Ya da dolu gibi görünüyor ne demek o kadar para verip gittim gitmez olaydım değişeceğim kontrolden sonra 😓