Bende bugün 39 oldum kontrolden geldim yarım saat nst de sancım 3 kere 100 oldu ama ben hissetmiyorum açıklığımda artmamış 2 cm hala, baş geliş kemiğin altında dedi ama daha aktifleşmemiş doğum sancıları bekleyelim dedi doktorum ama herşeyi denedim , yaptım ne zaman gelecek bu bebişler 🥲