Nur08 https://hizliresim.com/grpDR2 kizlar 12. Haftamda doktorum erkeğe benziyo demisti bugün 14+5 başka doktora gittim ve direk kiz dedi bn inanamadim sizin kızlarınızın görüntüsü ne benziyor mu kizlar eşime supriz yapicam sizinde bilgilerinizi almak istiyorum birde bebegim 100 grm sizce nasıl birde plesentam asagidaymis😔
Edanur06 Nur08 merhaba canım bana 19. Haftaya kadar erkek dediler ve detaylı ultrasonda kız olduğunu söylediler şuan 29 haftalık hamileyim . Kesin kız dedilerse doğrudur
beyazz Edanur06 peki size kesin diyip pipi göstermişlermiydi özel mi birde gittiğiniz yer fark ediyor diyorlar ya ☺️
Edanur06 beyazz ben suan pipi görüyorum dedi doktor özelde devlette erkek demişti 😂 ama sonuç kızım olacak bence en net kesin tahmin 20. Haftadan sonra