tekrarken llFatma hiç korunmadım 1 az az adet 1 de baya yoğun şekilde adet oldum iki adet arası da 10 gün flan dı sonra hamilelik oldu çok şükür
ipekmngc Gerekmiyor diye biliyorum bir iki haftada vücut kendini toparlıyor doktorlar onu düşük olarak görmüyorlar
aybsrblgn Ben de kimyasaldan sonra ne zaman yapayım diye sormuştum doktora o da bir daha ki ay regl olunca gel bakalım bir demişti ben dinlemedim o ay hamile oldum yani denemeye devam bacım
llFatma aybsrblgn kanama bitince sağlık ocağına beta ver demişti betan 0 olunca sorun yok demişti şimdi kanama bitince beta baktırdım 16 ya düşmüş. Sağlık ocağındaki doktor zaten azar azar düşer dedi birden düşmez dedi. Ben şimdi korunmalı miyim yoksa ne bilmem anla işte 🤦
llFatma Sevim1902 kuzu çocuk yerleştiği için leke olur ondan korkma adet gibi kırmızı kan gelirse kork yani
aybsrblgn llFatma korunma bence normal adet olmuşsun gibi düşün yumurtlama tarihini hesapla dene iki güne bir
EmellC llFatma dün bende doktora gittim. 0a düşene kadar korunmalı gir. Bence hatta hiç girmesen daha garanti dedi