Kızlar 34+4 günlük hamileyim normalde de çok kramp girer bacağıma ayağıma falan ama bugün ilk defa çok tuhaf oldu ayağıma birden kramp girdi ve parmaklarım birbirine girmeye başladı 5 dk falan oldu düzeltemiyorum da magnezyum da kıllanıyorum aslında ama niye böyle oldu anlamadım. Başına gelen var mı bu aylarda normal mi ya ? Parmaklarım yamuldu resmen