Kızlar şuan 6+3 haftalık hamileyim doktor bebeği görmedi kese sağlıklı ve rahimde dedi özel hastane 8.mm ölcü devlet 5. Mm ölçtü özel hastane gelişme yok 2 haftadır aynı boyutta böyle olursa haftaya sonlandırmak zorundasın dedi ama devlet geç döllenme olabilir her hangi bir sorun yok dedi sizler ne zaman duydunuz yada başına böyle bir şey gelen varmı ne zaman kalp atışı için gitmeliyim hala kalp atışı yok