Benim bebeğim de kusuyor, doktor kilo alımı bekledigimiz şekilde olduğu sürece sorun yok dedi. Haftada 250 gr. Almasını bekliyorlarmış. Süt fazla geldiği için olabiliyormus. Emzirdikten sonra muhakkak gazını çıkarıyorum ve altını değiştirmem gerekiyorsa hemen değiştirmiyorum sarsmamak adına biraz azaldı kusmasi bu şekilde