Ceren1996 doğum nasıl oldu acaba bende 27 haftalığım 10 gün oldu başlayalı 34 e kadar kullanıcakmışım tek taraflı benim de. İlk hamileliğimde yoktu böyle bişey normal doğum oldu şimdi bu yüzden sezeryan olur diye korkuyorum açıkçası. daha doktorumla görüşmedim.