Kızlar 21. Haftadayım. Bir hafta falandı gayet belirli hareketlerini gün boyu hissediyordum göbeğimden bile bakınca belli oluyordu. Geçen gece sabaha kadar baya kusmam oldu şiddetli hastaneye gittim serum ve şurup verdiler içtim geçti ama dünden beri hareketlerini hissetmiyorum. Karnımda bazen bağırsak hareketleri gibi pıt pıt hissediyorum ama geçen gğnlerdeki gibi belli el kol hareketi değil. Çok endişeleniyorum acaba bebeğime bişey mi oldu? Geçen acile gittiğimde bebeğe bakalım önce dediler ama ben 3 gün önce ultrasona girdiğim için izin vermedim