Deletedmom344 yuh yA bu kadar fesatlık olmaZ kim arkandan konuşmuş duyguyla yazıştık oda ortak bir sayfa görsen sende görürsün konuşsak arkandan Bunu akıl etmezmiyiz sadece duygu dedi hiç haber vermediler falan bende dedim evet pat gittiler sen gidicem diyordun ama direk kapattın sayfayı hiç yazmadın kızlar şimdi kapatıyorum görüşürüz tekrar falan ben seni kaç defa etiketledim aradım valla kim Bunu sana demişse bizzat hakkımı asla helal etmiyorum