5 haftalık hamileyim dün yerleşme kanaması gibi bir durum oldu hastaneye gittim progestan yazdılar kanama olmazsa kullanma dediler ama bugün işte kanamam biraz arttı açık kırmızı şekildeydi progestan kullandım korkmalı mıyım daha önce bir düşük daha yapmıştım mayıs ayında