Asl1_q 22+5 şu an birşey almadım ablasından kalan birkaç takım var zıbın var park yatak dolap falan zaten var, kızıma oda yapıcam ayrı onu yapsam oğluma da alışverişe başlicam çünkü şimdi alsam koyacak yerim yok onu bekliyorum heralde 1 ay sonra falan başlarım bende diye düşünüyorum