yaseminan Kızlar 20+4 haftalık olduk, bugün 1. Doz tetenoz aşım vardı. Bebeğimi ilk 16. Haftamda hafif seyirme şeklinde hissettim sonrada tık yoktu bugün hemşirem bebek hareket etmiyorsa aşıyı ertelicez dedi sonra bebeğin kalp atışlarını dinledi Bebek yerinde durmuyor diye baya zorlandı çok hareketli dedi doktorumda öyle demişti. Hareketli ama ben neden hissetmiyorum ki😕
yaseminan Melihadur evet ilk gebeliğim acaba rahmim mi geniş o kadar hareketli olmasına rağmen hissedemiyorum
yaseminan Rnhndkzn evet ilk hamileliğim suyum fazla mı bilmiyorum ama karnım çok çabuk büyüdü erken büyüyen karınlarda su fazla oluyor diyolar ne kadar doğru bilmiyorum