Kızlar 23 haftalık hamileyim. Herhangi bir sorunum olmamasına rağmen kansızlık vs,doktor kansızlık ilacı kullan sen dedi fakat ben kullanmak istemedim açıkçası. Yan etki de yapabilirmiş,koyu tuvalet mide ağrısı gibi, gayet sağlıklıyken ilaç kullanıp kendimi zora sokmak istemiyorum. Böyle bi durum yaşayan var mı acaba?