Gzdenr34 18 ağustosta böbreğime stent takılmak zorunda kaldı ameliyat oldum. Şu an 35+3 haftalık hamileyim ağrılarım vardı bel ve kasıklarımda, idrarda iltihap ve protein kaçağı çıktı, bu durumu yaşayan var mı