Bkt1052 Kızlar 12. Haftaya kadar yoğun kanamam oldu yaklaşık 1 ay boyunca her gün progestan 50 yaptırdım şuan günaşırıya geçtik , 19. Haftadayım . Sizler ne zaman kaçıncı haftanızda bıraktınız ?
Azlpp Bkt1052 ben de 19. Haftadayıö bu hafta fitili bıraktık ama doktor evde bulunsun kullanmamız gerekirse tekrar kullanırız dedi
lux38 Bkt1052 kanama gecince bıraktım az kaldı fitil yine birden gelirse kullanırım diye duruyr bı köşede
Gulcinkc Bkt1052 benimde kahverengiydi , corasprin başladı doktor 2 gün sonra kırmızıya döndü bu böyle devam edecek mi ya insan tedirgin oluyor 😔 corasprinden sonra kırmızıya döneceğini söylemişti doktor ama insan korkuyor
Nur_cbn Bkt1052 ben 15.ci haftadayım Progestan iğnesini bıraktırdı doktorum şuan sadece fitil kullanıyorum kanama odağım 45mmlik alandı şuan 13mm kalmış inşallah o da geçecek bildiğim kadarıyla doktorum ilaçlarını düzenli aynı saatte alırsan kolay atlatabilirsin demişti çok geçmiş olsun inşallah geçer 🙂
Gulcinkc Bkt1052 6+3 geçen hafta lekelenmem başlamıştı Progestan başladım sabah akşam fitil ama bu corasprini kullansam mı kullanmasam mı bilemedim
beyzaasenaa Gulcinkc bende aynı şekilde 6+3üm bir haftada 2 defa kanamam adet kanaması gibi geldi sonra 2 gün lekelenmem geldi geçti progestan ve dupbaston verdi doktor tedirginim kalp atışını da duyamadım
Gulcinkc beyzaasenaa benimde öyle geldi 2 kez . Allah’ın izniyle kalp atışlarını da duyarız . Rabbim alacak nefes verdiyse illaki dünyaya gelecek 🙏 güzel haberler alırız inşallah