[silindi] eslem2121 ben böyle aile büyükleri geleceğinde ya haşhaşlı revani ya da ekmek kadayıfı yaparım canım
jalepone eslem2121 magnolya , kedidili ile tramisu , hazır yufkadan soğuk baklava , beyaz çikolatalı browni 😄
MadameTussauds eslem2121 Etimek tatlisi, revani, islak kek, cheesecake bunlar hem yorucu degil hem cok basit degil kuzum
staRmama eslem2121 kedi dili varsa onu sütle ıslat üstüne muhallebi en üstüne de çikolatan ganaj müthiş oluyor her yiyen tarif istiyor benden
eslem2121 Cimcime30 oda zor gelio bana bi ara yaptım karbonat kokusu geliodu ben mi beceremedim bilemiyorum
anneci-23 canım en kolay magnolia tatlısı sadece krema yapıyorsun uğraştırıcı değil hem güzel hem şık duruyor masalarda
Herseydenbiktim eslem2121 Ben bilmiyom doğru düzgün 🥹 Kaynanam sagolsun misafir gelince onu da çağırıyorum yapıp getiriyor Düzenli olarak bisküvili pasta yapiyomdiwkrkakfj
kurkmantosuzmadonna Herseydenbiktim offf bir şey diyeyim mi iki gündür canım bundan istiyor tam kalkıp yapacaktım evde çikolatalı puding yokmuş. Dışarısı biraz serinleyince gidip alayım da yapayım.