Kubrakaya34 Kubrakaya34 bu ay zam gelinecek denildi Perşembe hastaneye gittim ama soramadım kalabalıktı
Kubrakaya34 aslihaneskin 1800 hastaneden geldikten sonra aradım telefonda sadece muayne ücretleri söylüyorlar ya onlar değişmemiş acaba doğum fiyatlari degistimi
aslihaneskin Semakaraman 3 yıl önceki doğumum da düzenli gidiyordum.ama ordaki domtorumuz ayrılmış oyuzden artık Duygu hastanesi yeşim hanıma gidiyorm