ozzgeegkhn amin inşallah ☺️ Rabbim tez zamanda sizede nasip etsin inşallah ☺️ O zaman eşinizinde çok begenecegi bi doktor diyebilirim kendisi çok anlayışlı daha hiç bi muayeneye eşim olmadan gitmedim hep aldı Yanımda keseyi gördüğümüz zamandan sonra ultrasonlarıda hep gösterdi onada sağolsun ☺️ Hep beraber yaşıyoruz heyecanımızı ☺️ Tedavimde başarılı olması zaten ayrıca hayran bıraktı polikistik over hastasıydım öncekiler ilgilenmediler hiç öyle ve ben biraz pimpirikliyim 3 haftada bir gidiyorum nerdeyse ve hiç bişey demiyo rahatlatıp gönderiyor 😄