sinemmm38 30 Agustos da 37 çıkmıştı 3 eylülde bir daha kan verdim ve 168 cıktı bu normal mi kızlar iki günde iki kato artış diyorlar ama benim 4 ğünde 4,5 kat artmış normal mı bu