Kizlar ben daha once hic buzluga atmaya cesaret edemedim. Cunku sadece yapraklari atayim dedim ve cikardigimda parcalaniyorlardi. Sarmayi da sarip buzluga koyunca parcalanma olmaz mi yapraklarda. Bide salamura yaprak mu kullanmaliyiz buzluk icin yoksa taze mi olmali . Daha once yapmis olanlar bilgisini paylasabilirmi lutfen🥰