Kızlar merhaba ıkıncı gebelkgım 20 haftalık hamıleyım inş kız bebegım olacak :(aslında çok güçlü bır insandım bırıncı gebelıgım çok güzeldi panık atagın vardı ama gecıcıydı bundan önce kımyasal gebelı geçirdim hemsireyım ama calısmıyoeum şuan hastanelerden korkuyorum ölüm denk mezarlıkdan herşeyden hergün tedırgınim dua okuyorum bol bol ama anıdenn bana bırsey olcak bebegıme bırsey olcak korkusu dün gece dahabdeprestı 5 gıbı uyandım sankı kalbım durcak gıbı ayaklarım tıtredı ama durduramadım nır saat falan sonra tv falan actık eşimle sakınlestım uyudum böyle şeyler yaşayanlar tavsıyenıze çok ıhtıyacım var şuan ilaç kullanmak ıstemıyorum bırde gurbetteyın kıbrıs dan hep tek sanırım o da tetikliyor napabılırım :((