Ozgeb Zeynoveannesi henüz gitmedim doktora 🤷🏼♀️ Zaten gitsemde eli var kolu var diyip duruyor birşey anlamıyorum boşuna para veriyorum gibi geliyor
Zeynoveannesi Ozgeb ya bu dönemlerde sık idrara çıkmak normalmiş bide benim bebeğim baş aşağı dönmüş acaba ondan mı baskı daha fazla diye düşündüm 🤔 olabilir bilemedim 🙄
Zeynoveannesi istkizannesi bilmiyorum ya çok değişik Bi his 😂aslında düzgün Bi açıklaması yok çünkü hissi açıklayamıyorum gıdıklanma değil tekme değil seyirmr gibi bilmiyorum anlatamadım 😂