Snowel karışmak gibi olmasın ama sorduğun için söylüyorum, annem babam geç evlenip çocuk yapmışlar geç dediğimde biz doğduğumuz da annem 31 babam da 40 yasindaymis. Ama okul zamaninda o kadar fark yaratıyor ki bu durum herkes bizi onların torunları sanırdı. Ailemde öyle çökmüş insanlar değildir yani genetikleri iyidir yine de bir fark görülüyor koskoca 30-40 yaş var aramızda. Arada yaş farkı olunca ne bizim sorunlarımızı anlayabildiler ne de kafa yapılarımız bir oldu. Haliyle yaştan kaynaklı bi yorgunlukta vardı. Ben bunun sıkıntısını hep gördüm ve geç yaşta çocuk yapanlara yapmayın derim. Çünkü olmuyor, ne kadar ben öyle değilim dense de şimdi seninle çocukların arasında 41 yaş fark oluyor.