Pupp diye bişey galiba benim ilk hamileliğim de oldu kasidikca yayıldı tüm vücuduma doğuma kadar da geçmedi doğum dan SONRA da devam etti kaşıma kesinlikle yayılıyor buz kompresi uygula kaşıntıyı azaltır ikinciye hamileyim yine çatlaklardan kaynaklı gerildikce benim de olmaya başladı bol hindistan cevizi yağı sürüyorum duştan SONRA tuzlu su yapip döküyorum siliniyorum benim ilk gebeliğim de kortizonlu iğne bile fayda etmemisti Allah yardımcın olsun psikoloji koymuyor maalesef.