yourpariah kızlar 8 haftalık hamileyim, idrar yolu enfeksiyonu olmuştum doktorum ilaç verdi ama takip et dedi. kadın doğum hastanesinin acil kısmına gidip idrar testi yaptırmak istiyorum desem yaparlar mı?
adatuna yourpariah polikliniklerden ilerleniyor böyle durumlarca canım. Acil’e gitmek için acil bir durum olması gerekiyor
yourpariah Daisy06 sağlık ocağında verdiğimde yanlıs cıkıyor canım doktorum idrar tahlilini sağlık ocağında önermiyor cok bekleidiği icin idrar olmayan seyler de var gibi cıkıyormus
yourpariah adatuna anladım canım özelde falan yaptırayım o zaman sağlık ocağında da cok beklediği icin doğru cıkmıyormus