Gokturkmom_ Tat değişiklikleri sık görülür. Siz bu dönemde en çok hangi tatları sevdiniz? 😋 🥑🍋🍏Favori tatlarınızı paylaşın!🍔🥓🍝🥗 Hamileyken benim favorim karpuz🍉 ve dondurmaydı🍦🤍😋
erikarpuz Gokturkmom_ şerbetlilerden tiksindim çikolatalı tüm tatlıları bayılarak yiyorum ve tabi ki sayelerinde iyi ki hamileliğim yaza geldi dediğim karpuz ve dondurmayı da her gün tüketiyorum 😍
hilal858_ Gokturkmom_ sadece tatlı olarak muz,çilek,kivi,dondurma yiyebiliyorum oda açıkta satilanlar varya ondan😅 market dondurmalarini sevmedim ama eskiden de yemezdim
ucuncugeliyo Gokturkmom_ hamilelikten once cikoltasiz gun gecirmezdim sutlu tatli yapardim her gun. Suan hic birini yiyemiyorum sadece dondurma 🥲
muallimehanm Ayran çok aşerdim doğuma yakınım hala ayran içince çocuk karnımda kırk takla atıyor onun dışında süt proteini ve et proteini olan her şeyi istedim(erkek bebiş)
semraeda1 Turşu ekşi tuzlu krakerler serin nektari ekşi kavun ama cinsiyeti kız dedi doktorlar bakalım ne çıkacak 😃
jalepone Gokturkmom_ çikolata kokusu midemi bulandırıyor ve kahve kokusu hiç mi hiç sevmiyorum ki en sevdiğim ikilidir . Ben yeşil elma varya tatlı ekşi oluyor ay bayılıyorum ona ve de yayla çorbası çok güzel çok 😄
ucuncugeliyo Gokturkmom_ evet 11 haftaligim bulantilarim oluyo arada . Et turu asla yiyemiyorum kokusuna bile dayanamiyorum
hilal858_ Gokturkmom_ eti bende yiyemiyorum yaa tam ihtiyacımız olduğu vakit tiskinmek hiç iyi olmadi