İkinci dogumumda dikiş yerlerim enfeksiyon olmuştu eşim eczaneden sormuş antibiyotik krem vermişler batıkonla temizleyip sürmuştum geçmişti 3 dört güne …..Gorumcemin nişanina denk gelmişti dogumum doğru dürüst ilgilenen olmadı de bile gidememistim …..