Pitircikkus kaderemre06 gebelıkte kan olunca hemen doktoruna gıt canım yerleşme de olabılır dusuk tehlikesi de doktorun ona göre ılac verecektir
Melis_0803 kaderemre06 bende de olmuştu 6 haftalıkken canım şükür şuan 24 olduk bile ama endişelenme normal bişey yerleşme kanı o bugün sadece uzan dinlen hiçbirşey yapma bide sol tarafına yat yastık koy bacağının arasına sadece ılık suylan yıkan
Gulcinkc Canını sıkma benimde kahverengi gibi lekelenmem olmuştu doktor Progestan yazdı , yat dinlen içini ferah tut bende 6 haftalığım hala devam ediyor lekelenmeler, bazıları haftalarca yaşıyor bunu. Doktora gittiğinde içini ferahlatacaktır 😇
kaderemre06 Gulcinkc Rahatladı biraz içim bazıları bende de oldu düşük yaptım diyen olunca içim rahat etmedi ağladım :(
kaderemre06 Gulcinkc peki ilacı ağız yolu ile mi kullanıyorsunuz başka şekilde mi yeni duydum da bakayım dedim
Gulcinkc kaderemre06 ben fitil olarak kullanıyorum , ağızdan da alan var doktora göre değişiyor sanırım bu
fatmayarar1 İçini ferah tut kahverengi lekelenme yerleşme kanı derler ben de oğlum da oldum öyle bizde müjde derler daha çok erkek çocuklarında görülür derler
fatmayarar1 kaderemre06 Rabbim hepimizin gönlüne göre versin bana da kız çocuğu nasip etsin dua edermisiniz